Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorSvobodová, Štěpánka
dc.contributor.refereeVičar Jan, Prof. PhDr. MgA. CSc.
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-08-02T10:45:39Z-
dc.date.available2022-4-9
dc.date.available2023-08-02T10:45:39Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-5-2
dc.identifier87862
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53549-
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou nevidomých lidí, zvláště hudebním vzděláním. Cílem práce je blíže se seznámit s problematikou zrakově postižených žáků a získané teoretické poznatky doplnit o praktické pozorování vyučovacího procesu na dvou vybraných školách. Pozorování proběhlo na Škole Jaroslava Ježka a Konzervatoři a střední škole Jana Deyla. Formou analýzy odborné literatury a osobním pozorování vyučovacího procesu na vybraných školách jsem dospěla k závěru, že získané teoretické poznatky jsou využívány v praktické výuce. Při výzkumu jsem také narazila na nedostatek regulačních pokynů a směrnic v hudební výuce zrakově postižených dětí.cs
dc.format42 s. (75 559 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthudbacs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectnevidomícs
dc.titleHudební vzdělávání dětí se zrakovým postiženímcs
dc.title.alternativeEducating visually impaired children in musicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogice
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMy Bachelor's thesis focuses on people with impaired vision, parvcularly in music educavon. My thesis aimed to invesvgate and understand the educavon problems of subjects with complete or parval vision loss. Furthermore, I sought to expand my theorevcal knowledge with pracvcal experience gained at two relevant selected insvtutes. My observavon was School at the Jaroslav Ježek and Jan Deyl Conservatory and High School for the Visually Impaired. Based on the analyses of relevant sources and personal experience with educavon processes at the insvtutes menvoned above, I have concluded that the acquired theorevcal knowledge is used in pracvcal teaching. However, I also encountered a lack of regulatory guidelines in the music educavon of visually impaired children compared to those established for non-impaired music students.en
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedblindnessen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Svobodova .pdfPlný text práce5,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova_BP_oponent_23.pdfPosudek oponenta práce119,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SVOBODOVA_BP_vedouci_Sla_23.pdfPosudek vedoucího práce153,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoby Svobodova.pdfPrůběh obhajoby práce50,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53549

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.