Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorPolcarová, Nikola
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:24:21Z-
dc.date.available2023-6-6
dc.date.available2023-09-11T22:24:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-8-21
dc.identifier94995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54173-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu pomocí metody Mystery shopping. Provedený výzkum touto metodou se zaměřuje na kvalitu poskytnutých služeb zákazníkům v kavárenském prostředí. V prvních kapitolách práce je zpracován teoretický úvod do řešené problematiky, kde je objasněn termín marketingový výzkum a samotná metoda Mystery shopping. Další kapitoly obsahují představení zvolených kaváren, ve kterých byl Mystery shopping prováděn (šetření probíhalo v pobočkách Plzeňské franšízy CrossCafe), detailně popsáný výzkum daných kaváren a doporučení na zlepšení.cs
dc.format88
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectanketacs
dc.subjectkavárnycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectfranchisecs
dc.titleMystery shopping vybrané sítě kavárencs
dc.title.alternativeMystery shopping of a selected network of cafesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the implementation of marketing research using the Mystery shopping method. The research carried out using this method focuses on the quality of services provided to customers in a cafe environment. In the first chapters of the work, a theoretical introduction to the problem is elaborated, where the term marketing research and the mystery shopping method itself are clarified. Other chapters contain an introduction to the selected cafes in which Mystery shopping was carried out (the investigation took place in the branches of the Pilsen CrossCafe franchise), a detailed research of the given cafes and recommendations for improvement.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedcafeen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedfranchiseen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Polcarova_Nikola.pdfPlný text práce2,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polcarova_Nikola_v.pdfPosudek vedoucího práce118,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polcarova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce232,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54173

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.