Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVespalcová, Natálie
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:24:21Z-
dc.date.available2023-6-6
dc.date.available2023-09-11T22:24:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-8-21
dc.identifier95048
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54177-
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice role influencerů v propagaci na sociálních sítích. První část se zabývá především pojmy z oblasti marketingu na internetu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Dále jsou představeny sociální sítě a zanalyzován jejich dosah v rámci popularity uživatelů. V neposlední řadě jsou vysvětleny pojmy spojené s influencer marketingem a jednotlivé formy propagace firmy, produktu či služby. Závěrem je vyhodnoceno dotazníkové šetření, na jehož základě bylo vytvořena doporučení a návrhy na zlepšení v propagaci produktu. Hlavním cílem této práce je vybrání nejvhodnější sociální sítě k propagaci produktu za pomocí informací zjištěných při výzkumu a analýze sociálních sítí.cs
dc.format60 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectovlivňování při nákupucs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleRole influencerů v propagaci produktů na internetucs
dc.title.alternativeThe role of influencers in promoting products onlineen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the role of influencers in social media promotion. The first part deals mainly with the concepts of internet marketing, marketing communication and its tools. Next, social networks are introduced and their reach in terms of user popularity is analysed. Finally, concepts related to influencer marketing and different forms of promotion of a company, product or service are explained. Finally, a questionnaire survey is evaluated and recommendations and suggestions for improvement in product promotion are made. The main objective of this paper is to select the most appropriate social network to promote the product using the information found in the research and social network analysis.en
dc.subject.translatedinfluenceren
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedinfluencer buyingen
dc.subject.translatedcollaborationen
dc.subject.translatedsocial networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Vespalcova Natalie.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vespalcova_Natalie_v.pdfPosudek vedoucího práce356,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vespalcova_natalie_o.pdfPosudek oponenta práce184,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54177

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.