Název: Specifika výuky cizího jazyka na 1. stupni ZŠ na příkladu ruštiny
Další názvy: Specifics of foreign language teaching at the primary school on the example of Russian language
Autoři: Břížďalová, Šárka
Vedoucí práce/školitel: Pešková Michaela, Mgr. Ph.D.
Oponent: Svobodová Jiřina, Mgr. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54207
Klíčová slova: ruský jazyk;první stupeň;psychologie;pedagogika;lingvodidaktika;didaktika;metodika výuky;výuka ruského jazyka
Klíčová slova v dalším jazyce: russian language;first grade;psychology;pedagogy;linguodidactics;didactics;teaching methodology;russian language teaching
Abstrakt: Diplomová práce rozpracovává téma Specifika výuky cizího jazyka na 1. stupni ZŠ na příkladu ruštiny. Výuku sleduje z psychologického, pedagogického, lingvodidaktického a didaktického pohledu. Uvádí výsledky kvalitativního výzkumu rozhovorů s vyučujícími ruského jazyka pro 1. stupeň ZŠ, analýzu učebnice Pojechali 1 a návrh činností pro výuku ruského jazyka na 1. stupni ZŠ.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis elaborates the topic of Specifics of teaching a foreign language at the primary school using the example of Russian. It follows the teaching from psychological, pedagogical, linguodidactics and didactic perspectives. It presents the results of qualitative research of interviews with Russian language teachers for the primary school, analysis of the textbook Pojechali 1 and proposal of activities for teaching Russian language at the primary school.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRF)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Brizdalova.pdfPlný text práce2,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Pesk_Brizdalova.pdfPosudek vedoucího práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Svob_Brizdalova.pdfPosudek oponenta práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Brizdalova.pdfPrůběh obhajoby práce317,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54207

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.