Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlimtová Václava, Mgr.
dc.contributor.authorMarková, Adéla
dc.contributor.refereeKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-25T22:10:48Z-
dc.date.available2023-6-16
dc.date.available2023-09-25T22:10:48Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier95204
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54275-
dc.description.abstractTato práce popisuje možnost propojení pohybu a umění pomocí gestické malby jehož cílovou skupinou jsou děti předškolního věku. Je zde představené vývojové období předškolního věku z pohledu bio - psycho - sociálních aspektů, charakteristika rámcového předškolního vzdělávání s konkretizací obsahu vzdělávání, dosažených cílů a klíčových kompetencí, které tvoří úroveň dosažených schopností a dovedností. Pro uchopení hlavního záměru práce je jedna kapitola věnována působení výtvarných aktivit na kreativitu a upevnění zdraví.cs
dc.format40 s. (62 097)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpohybcs
dc.subjectzdravícs
dc.subjectmalbacs
dc.subjectpředškolní věk dítětecs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs
dc.titleAktivizace pohybu prostřednictvím gestické malbycs
dc.title.alternativeActivation of movement through gestural paintingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programVýchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work describes the possibility of connecting movement and art using gestural painting, the target group of which are children of preschool age. The developmental period of preschool age from the point of view of bio-psycho-social aspects, the characteristics of framework preschool education with the concretization of the content of education, achieved goals and key competences that make up the level of achieved abilities and skills are presented here. In order to understand the main purpose of the work, one chapter is devoted to the effect of creative activities on creativity and strengthening health.en
dc.subject.translatedmovementen
dc.subject.translatedhealthen
dc.subject.translatedpaintingen
dc.subject.translatedpreschool age of the childen
dc.subject.translatedframework educational program for preschool educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BC Markova.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Markova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce210,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouci Bc_VKZ-Markova Adela.pdfPosudek vedoucího práce926,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta Bc_VKZ-Markova Adela.pdfPosudek oponenta práce558,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54275

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.