Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBalaskas, Stefanos
dc.contributor.authorChristos, Zotos
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2023-11-07T14:39:55Z
dc.date.available2023-11-07T14:39:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2023: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 23. 5. 2023 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 53.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1157-3
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/05/ot2023-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54707
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectneuromarketingcs
dc.subjectžáci základní školycs
dc.subjectzájemcs
dc.subjectpovědomícs
dc.subjectetikacs
dc.titleA study in primary school students' neuromarketing perceptionsen
dc.title.alternativeMia meléti schetiká me tin antílipsi ton mathitón dimotikón scholeíon gia to nevromárketin'nkel
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedAs technology evolves and people get more familiar with new technological developments, we are introduced to new and unknown concepts. Access to these new instruments allows us to examine the complexities of human nature in great depth and detail, both behaviorally and cognitively. The neurosciences have transcended the confines of a strictly academic framework, and aspects of them, such as neuromarketing, have been interwoven into our daily lives. An idea that is gaining popularity, and its impacts on purchasing decisions are being explored. However, it is vital to investigate how the coming generation comprehends these notions and how they anticipate they will influence the future. The goal of this exploratory research is to investigate primary school students' perceptions of neuromarketing (interest & participation, awareness & knowledge, ethics) utilizing a pre-constructed perception study questionnaire on this topic.en
dc.subject.translatedneuromarketingen
dc.subject.translatedprimary school studentsen
dc.subject.translatedinteresten
dc.subject.translatedawarenessen
dc.subject.translatedethicsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2023
Olympiáda techniky Plzeň 2023

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2023-abstracts_uvod_tiraz.pdfPlný text468,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2023-abstracts-54.pdfPlný text175,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54707

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.