Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rokos, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T11:02:25Z | |
dc.date.available | 2023-11-13T11:02:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2023, č. 1, s. 1–11. | cs |
dc.identifier.issn | 1804-8366 | |
dc.identifier.uri | https://www.arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54772 | |
dc.format | 11 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.subject | kritická místa kurikula | cs |
dc.subject | výuka přírodopisu a biologie | cs |
dc.subject | studenti učitelství | cs |
dc.title | Kritická místa kurikula ve výuce přírodopisu a biologie pohledem studentů učitelství | cs |
dc.type | article | en |
dc.type | článek | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | critical areas of the curriculum | en |
dc.subject.translated | teaching natural history and biology | en |
dc.subject.translated | student teachers | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2023) Číslo 1 (2023) Číslo 1 (2023) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Arnika_2023-1_1-Rokos-web.pdf | Plný text | 247,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54772
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.