Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorRokos, Lukáš
dc.date.accessioned2023-11-13T11:02:25Z
dc.date.available2023-11-13T11:02:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2023, č. 1, s. 1–11.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttps://www.arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54772
dc.format11 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectkritická místa kurikulacs
dc.subjectvýuka přírodopisu a biologiecs
dc.subjectstudenti učitelstvícs
dc.titleKritická místa kurikula ve výuce přírodopisu a biologie pohledem studentů učitelstvícs
dc.typearticleen
dc.typečlánekcs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedcritical areas of the curriculumen
dc.subject.translatedteaching natural history and biologyen
dc.subject.translatedstudent teachersen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Arnika_2023-1_1-Rokos-web.pdfPlný text247,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54772

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.