Název: The use of handicrafts for student development in work activities at the 1st stage of elementary school
Další názvy: Využití rukodělných výrobků k rozvoji žáka v pracovních činnostech na 1. stupni základní školy
Autoři: Sosna, Tomáš
Veselý, Bedřich
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 1, s. 53-65.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: article
URI: http://hdl.handle.net/11025/54822
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: technické myšlení;pracovní činnosti;1. stupeň základní školy
Klíčová slova v dalším jazyce: technical thinking;work activites;1st grade of elementary school
Abstrakt: Článek je zaměřen na možné využití, jednoduchých hraček. Vymezuje pojem technické myšlení a nabízí funkční výrobky tvořené z běžně dostupných pomůcek a materiálů. Tyto funkční výrobky jsou představeny a je diskutováno o jejich vhodnosti v rámci využití ve výuce pracovních činností. Zmiňované funkční výrobky byly ověřeny učiteli na základních školách a mohou posloužit jako inspirace pro začínající pedagogy, pedagogy ve vyučovací praxi či lektory zájmových kroužků s rukodělnou tematikou.
Abstrakt v dalším jazyce: The article is focused on the possible use of simple toys. It defines the concept of technical thinking and offers functional products made from commonly available tools and materials. These functional products are presented and their suitability for use in the teaching of work activities is discussed. The mentioned functional products have been verified by teachers at elementary schools and can serve as inspiration for beginning teachers, teachers in teaching practice or lecturers of interest groups with a handicraft theme.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2023-53-65.pdfPlný text546,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54822

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.