Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorVavřina, Zdeněk
dc.contributor.authorMoc, Pavel
dc.date.accessioned2024-06-05T13:33:44Z
dc.date.available2024-06-05T13:33:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2024: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21. 5. 2024 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 59-60.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1223-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55567
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectklima třídycs
dc.subjectefektivita výukycs
dc.subjectosobnost učitelecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecthodnocenícs
dc.titleThe impact of the teacher-student relationship on the quality of teachingen
dc.title.alternativeVliv vztahu pedagoga a žáka na kvalitu výukycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedclassroom climateen
dc.subject.translatedteaching effectivenessen
dc.subject.translatedteacher personalityen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2024
Olympiáda techniky Plzeň 2024

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2024-abstracts_uvod_tiraz.pdfPlný text532,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2024-abstracts-60-61.pdfPlný text268,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55567

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.