Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFilipcsik, Tomáš
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:06Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:02:06Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier92692
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55780-
dc.description.abstractHlavním cílem práce je navrhnout způsob plánování a zpřehlednění řízení vztahů s ostatními subjekty americké neziskové organizace Czech-American TV a jednoduššího sledování souvisejících aktivit. Navazujícím cílem je formulace návrhů marketingových aktivit a rozpracování vybraného návrhu do konkrétních opatření. Dílčím cílem je charakterizovat zkoumaný subjekt metodou desk research a rozhovorů s jeho zástupci, dále charakterizovat jeho činnost a spolupráci s ostatními subjekty na základě zpracovaných teoretických východisek. Součástí charakteristiky je analýza současných vztahů organizace s jejími partnery s ohledem na potenciál získávání finančních prostředků. Závěrem budou shrnuty nejdůležitější zjištěné poznatky a bude formulován hlavní přínos práce.cs
dc.format88
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectrelationship managementcs
dc.subjectfundrasingcs
dc.titleRelationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředkůcs
dc.title.alternativeRelationship management of selected nonprofit organization with focus on raising fundsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main objective of the thesis is to propose a way of planning and making the management of relations with other entities of the American non-profit organization Czech-American TV more transparent and easier to monitor related activities. The follow-up objective is the formulation of proposals for marketing activities and elaboration of the selected proposal into concrete measures. The sub-objective is to characterize the researched entity by the method of desk research and interviews with its representatives, as well as to characterize its activities and cooperation with other entities based on the developed theoretical background. Part of the characterisation is an analysis of the organisation's current relations with its partners with regard to the potential for raising funds. Finally, the most important findings will be summarized and the main contribution of the thesis will be formulated.en
dc.subject.translatednon-profit organizationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedrelationship managementen
dc.subject.translatedfundraisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Filipcsik.pdfPlný text práce3,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_vedouci_DP_23_24-Filipcsik-Tomas.pdfPosudek vedoucího práce124,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Filipcsik_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce131,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55780

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.