Název: Marketingová komunikace vybraného podniku
Další názvy: Marketing communication of the selected company
Autoři: Hážová, Nikol
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Turchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55962
Klíčová slova: b2b marketing;marketingová komunikace;marketingový mix;analýza trhu
Klíčová slova v dalším jazyce: b2b marketing;marketing communication;marketing mix;market analysis
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o. na trhu B2B. První část práce se zaměřuje na teoretický úvod do problematiky, který zahrnuje charakteristiku trhu B2B a rozdíly mezi trhy B2B a B2C. Dále je zkoumán marketingový mix specifický pro prostředí B2B, a jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace z pohledu trhu B2B. Praktická část práce uvádí analýzu trhu, marketingový mix společnosti a aktuálně využívané nástroje marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě této analýzy práce uvádí návrhy pro další praxi v oblasti marketingové komunikace jako jsou webové stránky, veletržní účast a workshop.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o. on the B2B market. The first part of the thesis focuses on the theoretical introduction to the issue, which includes the characteristics of the B2B market and the differences between B2B and B2C markets. Next, the marketing mix specific to the B2B environment is examined, and the various marketing communication tools are discussed from the perspective of the B2B market. The practical part of the thesis presents the market analysis, the marketing mix of the company and the currently used marketing communication tools of the selected company. Based on this analysis, the thesis provides suggestions for further marketing communication practices such as websites, trade fair participation and workshops.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Hazova Nikol.pdfPlný text práce3,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hazova_Nikol_v.pdfPosudek vedoucího práce126,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hazova_Nikol_o.pdfPosudek oponenta práce121,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55962

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.