Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKrálová, Monika
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96079
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55965-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingový mix Jazykové školy Eufrat a navrhnout doporučení pro další praxi. V první části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu a služeb. Následně je proveden empirický výzkum zaměřený na marketingový mix uvedené jazykové školy včetně porovnání s hlavními konkurenty. Při výzkumu byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového mixu Jazykové školy Eufrat, která vzešla z empirického výzkumu.cs
dc.format75 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectjazyková školacs
dc.titleMarketingový mix vybrané jazykové školycs
dc.title.alternativeMarketing mix of the selected language schoolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix of the Eufrat Language School and propose recommendations for further practice. The first part describes the theoretical background of the marketing mix and services. Subsequently, empirical research focused on the marketing mix of the mentioned language school, including comparisons with key competitors, was conducted. The research utilized PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, analysis of the marketing mix, and SWOT analysis. In conclusion, recommendations for improving the marketing mix of the Eufrat Language School, derived from empirical research, are proposed.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedlanguage schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kralova_K21B0333P.pdfPlný text práce4,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralova_Monika_v.pdfPosudek vedoucího práce125,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kralova_Monika_o.pdfPosudek oponenta práce128,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55965

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.