Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.contributor.authorHřebcová, Klára
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96085
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55968-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingové strategie restaurací na sociálních sítích pomocí ukazatele Engagement Rate by Post a identifikací preferovaných typů příspěvků uživateli. Výzkum zahrnuje restaurace Lokál Pod Divadlem, Potrefená Husa Plzeň, Pizzeria Da Pietro, Martinská Osteria a Da Pietro Grill. Z analýzy sociálních sítí vyplynulo, že nejúspěšnějším typem příspěvku je Reel, který nabízí zábavu nebo informace formou videa s kvalitním střihem. Sociální sítě jsou důležitým nástrojem pro propagaci restaurací, umožňují vytvoření vztahu se zákazníky a efektivní komunikaci. Růst na sociálních sítích je možný i bez placené reklamy, avšak vyžaduje konzistentní obsah a využití Call to Action ke zvýšení interakce uživatelů. Teoretická část práce se věnuje základům marketingu, marketingovému a komunikačnímu mixu a propagaci restaurací společně s jejich reklamou. Praktická část zahrnuje vlastní marketingový výzkum, který analyzuje příspěvky restaurací v období leden, březen, květen, červenec, září, listopad 2023. Na základě této analýzy jsou prezentována obecná i konkrétní doporučení pro restaurace.cs
dc.format66 s. (86 971 znaků s mezerami
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectengagement rate by postcs
dc.subjectreelcs
dc.subjectpropagace restauracecs
dc.subjectreklama na sociálních sítíchcs
dc.subjectbrandingcs
dc.titleReklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restauracecs
dc.title.alternativeAdvertising on Social Media as a Tool for Restaurant Promotionen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with comparing the marketing strategies of restaurants on social media using the Engagement Rate by Post indicator and identifying preferred types of posts by users. The research includes restaurants such as Lokál Pod Divadlem, Potrefená Husa Plzeň, Pizzeria Da Pietro, Martinská Osteria, and Da Pietro Grill. The analysis of social media revealed that the most successful type of post is the Reel, which provides entertainment or information in video format with quality editing. Social media serves as a crucial tool for restaurant promotion, enabling the establishment of customer relationships and effective communication. Growth on social media is possible even without paid advertising, but it requires consistent content and the use of Call to Action to increase user interaction. The theoretical part of the thesis covers the basics of marketing, marketing and communication mix, and restaurant promotion along with advertising. The practical part includes original marketing research analyzing restaurant posts from January, March, May, July, September, November 2023. Based on this analysis, both general and specific recommendations for restaurants are presented.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedengagement rate by posten
dc.subject.translatedreelen
dc.subject.translatedrestaurant promotionen
dc.subject.translatedadvertising on social mediaen
dc.subject.translatedbrandingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Klara Hrebcova.pdfPlný text práce12,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrebcova_Klara_v.pdfPosudek vedoucího práce124,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrebcova_Klara_o.pdfPosudek oponenta práce121,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55968

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.