Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorUngureanová, Denisa Anna
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing. MBA
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:22Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96089
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55971-
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti TikTok, kdy cílem je zhodnotit, jaký vliv mají influenceři na TikToku na jeho uživatele v jejich nákupním rozhodování. V teoretické části jsou osvětleny pojmy spojené s tématem, tedy co jsou sociální média, charakteristika sítě TikTok a pojmu influencer marketing. V praktické části je zhotoveno dotazníkové šetření, díky kterému lze odpovědět na výzkumné otázky a hypotézy a tím naplnit cíl práce. V závěru jsou stanoveny návrhy a doporučení pro firmy, které chtějí začít využívat influencer marketing na sociální síti TikTok.cs
dc.format60 s. (97 280 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjecttiktokcs
dc.titleVyužití influencer marketingu na sociální síti TikTokcs
dc.title.alternativeThe use of influencer marketing on social network TikToken
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of the bachelor's thesis is influencer marketing on the TikTok social network, where the goal is to evaluate the influence that TikTok influencers have on its users in their purchasing decisions. In the theoretical part, concepts related to the topic are explained, i.e. what are social media, the characteristics of the TikTok network and the concept of influencer marketing. In the practical part, a questionnaire survey is made, thanks to which it is possible to answer research questions and hypotheses and thereby fulfill the goal of the work. In the end, suggestions and recommendations are provided for companies that want to start using influencer marketing on the TikTok social network.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedtiktoken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Ungureanova_Denisa.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ungureanova_denisa_anna_v.pdfPosudek vedoucího práce188,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ungureanova_denisaanna_o.pdfPosudek oponenta práce194,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55971

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.