Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, Mgr.
dc.contributor.authorHrochová, Šárka
dc.contributor.refereeFrei Jiří, PhDr. Mgr. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2024-6-19
dc.date.accessioned2024-07-12T09:06:51Z-
dc.date.available2023-6-23
dc.date.available2024-07-12T09:06:51Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-3-28
dc.identifier97387
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56570-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá edukací u pacientů se srdečním selháním, především edukačními metodami a jejich vlivem na podporu adherence k léčbě u pacientů se srdečním selháním. V práci jsme se zaměřili na tři edukační metody, a to metodu zpětného učení, metodu edukace vedenou sestrou a metoda tréninku všímavosti. Dále jsme popsali epidemiologii srdečního selhání, edukaci a adherenci. V praktické části jsou shrnuty údaje vybraných studií týkajících se edukačních metod podporující adherenci k léčbě. Cílem práce je pomocí vyhledaných relevantních dat z licencovaných a volně dostupných elektronických databází poskytnout přehled informací, které se týkají nejnovějších poznatků v oblasti edukace nemocných se srdečním selháním.cs
dc.format50 s. (75 335 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsrdeční selhánícs
dc.subjectsrdeční insuficiencecs
dc.subjectedukacecs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectvýchovacs
dc.subjectedukace pacientůcs
dc.subjectmetody edukacecs
dc.subjectadherence.cs
dc.titleEdukace u pacientů se srdečním selhánímcs
dc.title.alternativeEducation in patients with heart failureen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programVšeobecné ošetřovatelství
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with education in patients with heart failure, especially educational methods and their influence on promoting adherence to treatment in patients with heart failure. In this thesis, we focused on three educational methods, namely the teach-back method, nurse-led education method and mindfulness training method. We also described the epidemiology of heart failure, education and adherence. In the practical section, data from selected studies on educational methods to promote adherence to treatment are summarized. The aim of this thesis is to provide an overview of the latest findings in the field of education of patients with heart failure using relevant data from licensed and freely available electronic databases.en
dc.subject.translatedheart failureen
dc.subject.translatedheart insufficiencyen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedpatient educationen
dc.subject.translatedmethods of educationen
dc.subject.translatedadherence.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hrochova_Sarka_VSS_BP.pdfPlný text práce901,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrochova_VP.pdfPosudek vedoucího práce320,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrochova_OP.pdfPosudek oponenta práce354,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrochova_H.pdfPrůběh obhajoby práce102,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56570

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.