Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kořínek Jiří, Ing. | |
dc.contributor.author | Macho, Pavel | |
dc.contributor.referee | Ráž Karel, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:08:05Z | - |
dc.date.available | 2023-10-16 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:08:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-5-23 | |
dc.identifier | 97185 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56717 | - |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na konstrukční návrh dveřního mechanismu pro nástupní prostor do nízkopodlažního vlaku veřejné dopravy, včetně návrhu parametrů potřebných pro tento návrh. Cílem je analyzovat stávající parametry nástupů, identifikovat klíčové faktory ovlivňující nástupní proceduru. Rešeržní část se zabývá zásadami pro návrh vstupního prostoru a rozboru trhu tří nízkopodlažních regionálních jednotek. Konstrukční návrh byl proveden v CAD programu Siemens NX. Součástí práce je detailní výkres navrže-ného dveřního mechanismu a samostatný výkres použitého převodového mechanismu. | cs |
dc.format | 65 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | nízkopodlažní kolejové vozidlo | cs |
dc.subject | předsuvné dveře | cs |
dc.subject | regionální doprava | cs |
dc.subject | nástup do vozu | cs |
dc.subject | dveřní mechanismus | cs |
dc.subject | kuličkový šroub | cs |
dc.title | Návrh nástupu do vozu | cs |
dc.title.alternative | Proposal for boarding a railway car | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis focuses on the design of a door mechanism for the boarding area of a low-floor public transportation train, including the specification of parameters necessary for this design. The objective is to analyze the existing boarding parameters and identify key factors affecting the boarding procedure. The research part addresses the principles for designing the entry area and a market analysis of three low-floor regional units. The design was carried out using the Siemens NX CAD program. The thesis includes a detailed drawing of the proposed door mechanism and a separate drawing of the utilized transmission mechanism. | en |
dc.subject.translated | low-floor rail vehicle | en |
dc.subject.translated | plug doors | en |
dc.subject.translated | regional transport | en |
dc.subject.translated | rail vehicle entrance | en |
dc.subject.translated | door mechanism | en |
dc.subject.translated | ball screw | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_MACHO.pdf | Plný text práce | 8,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG-RazK-227488.pdf | Posudek oponenta práce | 55,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG-KorinekJ-235444.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56717
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.