Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKořínek Jiří, Ing.
dc.contributor.authorMacho, Pavel
dc.contributor.refereeRáž Karel, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-17
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:05Z-
dc.date.available2023-10-16
dc.date.available2024-07-12T09:08:05Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-23
dc.identifier97185
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56717-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na konstrukční návrh dveřního mechanismu pro nástupní prostor do nízkopodlažního vlaku veřejné dopravy, včetně návrhu parametrů potřebných pro tento návrh. Cílem je analyzovat stávající parametry nástupů, identifikovat klíčové faktory ovlivňující nástupní proceduru. Rešeržní část se zabývá zásadami pro návrh vstupního prostoru a rozboru trhu tří nízkopodlažních regionálních jednotek. Konstrukční návrh byl proveden v CAD programu Siemens NX. Součástí práce je detailní výkres navrže-ného dveřního mechanismu a samostatný výkres použitého převodového mechanismu.cs
dc.format65
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnízkopodlažní kolejové vozidlocs
dc.subjectpředsuvné dveřecs
dc.subjectregionální dopravacs
dc.subjectnástup do vozucs
dc.subjectdveřní mechanismuscs
dc.subjectkuličkový šroubcs
dc.titleNávrh nástupu do vozucs
dc.title.alternativeProposal for boarding a railway caren
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrství
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on the design of a door mechanism for the boarding area of a low-floor public transportation train, including the specification of parameters necessary for this design. The objective is to analyze the existing boarding parameters and identify key factors affecting the boarding procedure. The research part addresses the principles for designing the entry area and a market analysis of three low-floor regional units. The design was carried out using the Siemens NX CAD program. The thesis includes a detailed drawing of the proposed door mechanism and a separate drawing of the utilized transmission mechanism.en
dc.subject.translatedlow-floor rail vehicleen
dc.subject.translatedplug doorsen
dc.subject.translatedregional transporten
dc.subject.translatedrail vehicle entranceen
dc.subject.translateddoor mechanismen
dc.subject.translatedball screwen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_MACHO.pdfPlný text práce8,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG-RazK-227488.pdfPosudek oponenta práce55,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG-KorinekJ-235444.pdfPosudek vedoucího práce58,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56717

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.