Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Vosáhlová, Michaela | |
dc.contributor.referee | Havlíček Jakub, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2024-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:09:09Z | - |
dc.date.available | 2023-1-27 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:09:09Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-29 | |
dc.identifier | 94839 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56805 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na fenomén nástěnky a její roli při prezentaci žákovských výtvarných prací na 1. stupni základních škol. Cílem výzkumu je zmapovat přístupy učitelů k vystavování žákovské výtvarné tvorby na nástěnkách a identifikovat kritéria výběru prací pro výstavu. Praktická část této práce provádí kvalitativní výzkum prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů se šesti učitelkami na třech základních školách a zahrnuje také pozorování a pořízení fotodokumentace výstavních ploch. V rámci této části jsou analyzovány rozhovory a fotodokumentace pomocí otevřeného kódování a následná kategorizace dat. | cs |
dc.format | 61 s. (85 684 znaků), IX s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | tvořivost | cs |
dc.subject | nástěnky | cs |
dc.subject | výstavy | cs |
dc.subject | prezentace | cs |
dc.subject | výtvarné práce | cs |
dc.subject | školní prostředí | cs |
dc.subject | učitelé | cs |
dc.subject | žáci | cs |
dc.subject | základní školy | cs |
dc.title | Fenomén nástěnka. Možnosti a limity vystavování výtvarných prací žáků 1. stupně v současných školách | cs |
dc.title.alternative | The bulletin board phenomenon. Possibilities and limits of displaying artworks of pupils from contemporary primary schools | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the phenomenon of noticeboards and their role in presenting students' artwork at the primary level of elementary schools. The aim of the research is to map teachers' approaches to exhibiting students' artwork on noticeboards and to identify criteria for selecting works for display. The practical part of this thesis conducts qualitative research through semi-structured interviews with six teachers at three elementary schools, including observation and photography of exhibition areas. Within this section, interviews and photographic documentation are analyzed using open coding and subsequent data categorization. | en |
dc.subject.translated | visual arts education | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | bulletin boards | en |
dc.subject.translated | exhibitions | en |
dc.subject.translated | presentation | en |
dc.subject.translated | artwork | en |
dc.subject.translated | school environment | en |
dc.subject.translated | teachers | en |
dc.subject.translated | students | en |
dc.subject.translated | elementary schools | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Michaela Vosahlova (Fenomen nastenka).pdf | Plný text práce | 5,47 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vosahlova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 359,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
POSUDEK DP_Vosahlova_ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 303,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vosahlova Michaela - Protokol o hodnoceni KP_op.pdf | Posudek oponenta práce | 270,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56805
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.