Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šelmátová, Klára | |
dc.contributor.referee | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:32Z | - |
dc.date.available | 2022-11-1 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:32Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-25 | |
dc.identifier | 94437 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56923 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce upozorňuje na potenciál předmětů výchovného charakteru jakožto prostředku pro rozvoj osobnosti žáků 1. stupně základní školy. V teoretické části přibližuje cílovou skupinu z hlediska vývojové psychologie, vymezuje cíle a principy současného vzdělávání a podrobně popisuje vybrané výchovné oblasti, kterými jsou artefileticky zaměřená výtvarná výchova, dramatická a osobností a sociální výchova. Možnostmi propojení těchto tří výchov se zabývá praktická část, jejíž podstata spočívá v naplánování a realizaci výtvarně dramatické lekce a jejím následném vyhodnocení. | cs |
dc.format | 64 s. (115 221 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | osobnostní a sociální rozvoj | cs |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | artefiletika | cs |
dc.subject | prožitkové učení | cs |
dc.subject | reflexe | cs |
dc.subject | mladší školní věk | cs |
dc.title | Tři varianty výtvarně dramatického projektu v malotřídní škole | cs |
dc.title.alternative | Three variants of an art and drama project in a small rural school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis highlights the potential of educational subjects as a means for the development of the personality of pupils in the first stage of primary school. In the theoretical part it introduces the target group from the point of view of developmental psychology, defines the aims and principles of contemporary education and describes in detail the selected educational areas, which are art education, drama and personality and social education. The practical part deals with the possibilities of combining these three educational fields, the essence of which lies in the planning and implementation of an art and drama lesson and its subsequent evaluation. | en |
dc.subject.translated | personal and social development | en |
dc.subject.translated | dramatic education | en |
dc.subject.translated | artephyletics | en |
dc.subject.translated | experiential learning | en |
dc.subject.translated | reflection | en |
dc.subject.translated | younger school age | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Selmatova_diplomovaprace.pdf | Plný text práce | 1,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni vedouci_DP_Selmatova.pdf | Posudek vedoucího práce | 324,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni oponent_DP_Selmatova.pdf | Posudek oponenta práce | 255,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Selmatova.pdf | Průběh obhajoby práce | 51,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56923
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.