Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorStarková, Pavla
dc.contributor.refereeČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:33Z-
dc.date.available2022-12-31
dc.date.available2024-07-12T09:10:33Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-18
dc.identifier94510
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56929-
dc.description.abstractV diplomové práci se zabývám integrací dramatických metod do výuky předmětu čtení v prvním až třetím ročníku malotřídní školy 1. stupně základní školy. Je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části popisuji čtenářskou gramotnost, etapy rozvoje, strategii rozvíjení a aktivizační metody, Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a školní vzdělávací program. Dále pak definici dramatické výchovy její hodnoty a cíle, metody. Uvádím také typy akčního výzkumu, jeho prvky a cíle. V praktické části uvádím, jak jsem popsané metody a techniky použila ve výuce čtení na malotřídní škole. U každé odučené lekce popisuji použité metody dramatické výchovy, postup práce s textem, komentář a reflexi. Ke každé lekci je pořízena fotodokumentace.cs
dc.format77 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.titleDramatická výchova ve výuce čtení na 1. stupni malotřídní školycs
dc.title.alternativeDrama education in the teaching of reading at the frist level of primary school in a small-class schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro 1. stupeň základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMy diploma work encompasses an integration of the teaching methods of the reading subject for the range of the first to third grades of small classes at the elementary school. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the literacy of the reading, the steps of the development, the strategy used for the development and the activation methods. Further, the framework of the educational program for elementary education of the school's educational system is described. Additionally, the definition of dramatic education, its value and goals and the methods aiming to achieve the goals are noted. The types of active research, the elements and their goals are depicted in the practical portion of the work, as well as the practical and technical approach used during the reading education at the elementary school. Every completed educational lesson has a detailed description of the methods of dramatic education, steps accompanied by a text, my commentary, and my conclusions. All lessons have corresponding photo documentation.en
dc.subject.translateddrama in educationen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedreading literacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - P. Starkova.pdfPlný text práce25,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni vedouci DP_st. Pavla Starkova.pdfPosudek vedoucího práce4,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek_oponentkyDP_STARKOVA.pdfPosudek oponenta práce271,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Starkova P..pdfPrůběh obhajoby práce24,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56929

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.