Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorCinádrová, Denisa
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.available2023-1-27
dc.date.available2024-07-12T09:11:02Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier94144
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56973-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na školní sebepojetí žáků s narušenou komunikační schopností. Vymezuje okruhy narušené komunikační schopnosti a konkrétní poruchy, které do nich spadají, z hlediska terminologie, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, terapie, prognózy a prevence. Uvádí problematiku sebepojetí, jeho ontogenezi, možnosti měření a zdroje v mladším školním věku žáka. Cílem výzkumu je zjistit uroven skolniho sebepojeti zaku mladsiho skolniho veku, kteri maji narusenou komunikacni schopnost a porovnat ji s urovni skolniho sebepojeti zaku bez tohoto deficitu.cs
dc.format101 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcs
dc.subjectself-konceptcs
dc.subjectškolní sebepojetícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectspascs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleŠkolní sebepojetí žáků s narušenou komunikační schopnostícs
dc.title.alternativeSchool self-concept of pupils with communication disabilityen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented Thesis is focused on the school self-concept of pupils with communication disability. It defines the areas of communication diabilities and the specific disorders in these areas, in terms of terminology, etiology, symptomatology, diagnosis, therapy, prognosis and prevention. It presents the issue of self-concept, its ontogenesis, measurement possibilities and resources in the younger school age of the pupil. The aim of the research is to determine the level of school self-concept of pupils of younger school age who have communication disability and to compare it with the level of school self-concept of pupils without this deficit.en
dc.subject.translatedcommunication disabilityen
dc.subject.translatedself-concepten
dc.subject.translatedschool self-concepten
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedspasen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cina_drova__DP.pdfPlný text práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cinadrova_posudek vedouci DP.pdfPosudek vedoucího práce393,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cinadrova_posudek oponenta DP.pdfPosudek oponenta práce364,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cinadrova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce352,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56973

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.