Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDobrý Jiří, Ing.
dc.contributor.authorKřižanovský, Jakub
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:13:02Z-
dc.date.available2023-10-2
dc.date.available2024-07-12T09:13:02Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-2
dc.identifier96956
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57093-
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na vytvoření systému pro tvorbu a prohlížení digitálních dvojčat skladů využitím frameworku NVIDIA Omniverse. Hlavním cílem práce je ověřit vhodnost použití frameworku pro tento účel. V rámci práce jsou prozkoumány možnosti frameworku NVIDIA Omniverse včetně technologie Universal Scene Description, na které je framework postavený. Dále je navržen a implementován systém skládající se ze dvou aplikací. Funkčnost systému je ověřena na jednoduchém projektu digitálního dvojčete.cs
dc.format93
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectlogistikacs
dc.subjectdigitální dvojčecs
dc.subject3d grafikacs
dc.subjectuniversal scene descriptioncs
dc.subjectnvidia omniversecs
dc.titleSystém pro vytváření digitálních dvojčat skladů ve frameworku NVIDIA Omniversecs
dc.title.alternativeSystem for warehouse digital twin creation in the NVIDIA Omniverse frameworken
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programInformatika a výpočetní technika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis, titled System for warehouse digital twin creation in the NVIDIA Omniverse framework, focuses on creating a system for creating and viewing digital twins of warehouses using the NVIDIA Omniverse framework. The main goal of the thesis is to verify the suitability of using the framework for this purpose. The thesis explores the possibilities provided by the NVIDIA Omniverse framework, including the Universal Scene Description technology on which the framework is built. Furthermore, a system consisting of two applications is designed and implemented. The functionality of the system is verified through a simple digital twin projecten
dc.subject.translatedlogisticsen
dc.subject.translateddigital twinen
dc.subject.translated3d graphicsen
dc.subject.translateduniversal scene descriptionen
dc.subject.translatednvidia omniverseen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jakub_Krizanovsky.pdfPlný text práce12,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A21B0192P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce380,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A21B0192P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce106,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A21B0192P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce96,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57093

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.