Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMaňáková, Vendula
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:13:27Z-
dc.date.available2023-6-13
dc.date.available2024-07-12T09:13:27Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier95719
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57145-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje tématu přechodových objektů dětí v mateřských školách. V teoretické části byly popsány přechodové objekty dětí, citová vazba mezi dítětem a hlavní pečující osobou, a nakonec specifika pedagoga předškolního vzdělávání ve vztahu potřeby bezpečí a jistoty dítěte a osobnostně orientované výchovy. V praktické části byla představena data výzkumu, který zmapoval přístup předškolních pedagogů k přechodovým objektům dětí, znalost či neznalost psychologického termínu přechodového objektu a přístup pedagoga ke tvorbě bezpečí na jeho třídě. Tato data byla získána polostrukturovanými rozhovory s pedagogy mateřských škol v Plzeňském kraji, nakonec byla tato data analyzovaná a vyhodnocena.cs
dc.format49 s., iii s. (123 831 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpřechodový objektcs
dc.subjectosobnostně orientovaná výchovacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectcitová vazbacs
dc.titlePřechodový objekt v mateřských školáchcs
dc.title.alternativeTransitional object in preschoolsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis explores the theme of transitional objects in preschool children. The theoretical part describes the transitional objects of children, the emotional bond between a child and their primary caretaker and finally the specifics of the role of teachers in preschool education in relation to the need of safety and sureness of the child and in the view of individually oriented education. The empirical part presents research data which mapped the approach of preschool teachers taken towards transitional objects of children, the knowledge or lack of knowledge of the psychological term transitional objects and the approach taken towards creating a safe environment in their classroom. The data have been gathered by a semi-structured interviews with preschool teachers in Plzeň region, the data has been analytically evaluated and interpreted.en
dc.subject.translatedtransitional objecten
dc.subject.translatedindividually oriented educationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedemotional bonden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Manakova Vendula - BP.pdfPlný text práce863,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Manakova_posudek oponenta BP.pdfPosudek oponenta práce368,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Manakova_posudek vedouci BP.pdfPosudek vedoucího práce426,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Manakova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce359,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57145

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.