Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMach, Petr
dc.contributor.authorRaková, Helena
dc.date.accepted2012-08-30
dc.date.accessioned2013-06-19T06:55:29Z
dc.date.available2010-04-26cs
dc.date.available2013-06-19T06:55:29Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-04
dc.identifier37756
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5775
dc.description.abstractBakalářská práce ?Rozvoj kreativity v oboru kadeřník pomocí projektového vyučování? je zaměřena na teoretické zpracování poznatků o projektovém vyučování. Následně získané znalosti, jsou aplikovány během výuky odborného výcviku v rámci pedagogické praxe. Teoretická část se zabývá historií, vývojem vzdělání a využití metod, které obsahují prvky projektového vyučování, rozvíjí svobodné myšlení a řeší společenské krize. Praktická část popisuje charakter projektového vyučování a analyzuje jeho realizaci v rámci pedagogické praxe. V závěru obsahuje souhrnné informace o splnění dosahovaného cíle, které jsou ověřeny pomocí výzkumné metody pozorování.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektové vyučovánícs
dc.subjectpedagogický projektcs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectodborná praxecs
dc.subjectobor kadeřníkcs
dc.titleRozvoj kreativity v oboru kadeřník pomocí projektového vyučovánícs
dc.title.alternativeDevelopment of creativity in the field of hairdresser using project based learningen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra technické výchovycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis " Development of creativity in the field of hairdresser using project based teaching" is focused on the theoretical knowledge of project processing instruction. Subsequently acquired knowledges are applied during the course of training in educational practice. The theoretical part deals with the history, development and use of educational methods, which includes elements of project teaching, develop free thinking and solve the social crisis. The practical part describes the nature of project teaching and analyzes its implementation in educational practice. The conclusion contains a summary of meeting the targets that are verified by observation research methods.en
dc.subject.translatedproject teachingen
dc.subject.translatedpedagogical projecten
dc.subject.translateddesignen
dc.subject.translatedprofessional practiceen
dc.subject.translatedfield hairdresseren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Helena_Rakova.pdfPlný text práce934,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RAKOVA - VED..pdfPosudek vedoucího práce120,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - posudek_oponenta_Rakova.pdfPosudek oponenta práce58,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rakova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce33,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5775

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.