Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík, Josef
dc.contributor.authorHavlíčková, Jiřina
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:01Z
dc.date.available2008-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:01Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier31769
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5788
dc.description.abstractHlavním tématem diplomové práce je zjistit, jak vidí školu devět vybraných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je založena na případové studii, jako nástroj byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Čerpala jsem z vlastní zkušenosti a také z do?stupné literatury. Výzkumná část porovnává pocity a postoje žáků se speciálními vzdě?lá?vacími potřebami s pocity a postoji žáků intaktních. Doplňujícími údaji jsou názory na danou problematiku získané od rodičů a pedagogů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce na konkrétních příkladech rozhovorů ukazuje na dobře probíhající proces inkluze ve vybrané škole. V závěru jsou navržená možná zlepšení práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami pro ostatní školy.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=31769-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolacs
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectpostojecs
dc.subjectpotřebacs
dc.subjectvztahycs
dc.titleŠkola očima žáka se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.title.alternativeSchool through the Eyes of the Pupil with Special Needsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this thesis is to find out in which way nine selected pupils with special educational needs see the school. The work is based on a situational study, as a tool was chosen the semi-structured interview. In the research the author is relied on her personal experience and available literature. In section devoted to the research work she compares the feelings and attitude of pupils with special educational needs with feelings and attitude of intact pupils . Additional information includes opinions on the subject received from parents and teachers of pupils with special educational needs. Work with specific examples of dialogues points to the process of inclusion which is going well at the selected school. In conclusion is suggested possible improvement of work with pupils with special educational needs for other schools.en
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedpupil with special educational needsen
dc.subject.translatedattitudeen
dc.subject.translatedneeden
dc.subject.translatedrelationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace2user.pdfPlný text práce743,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
havlickova VP.pdfPosudek vedoucího práce48,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
havlickova OP.pdfPosudek oponenta práce33,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
havlickova O.pdfPrůběh obhajoby práce13,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5788

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.