Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorNakamaru, Koji
dc.contributor.authorOhno, Yoshio
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2013-07-17T08:15:47Z
dc.date.available2013-07-17T08:15:47Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationJournal of WSCG. 2002, vol. 10, no. 1-2, p. 311-316.en
dc.identifier.issn1213-6972 (print)
dc.identifier.issn1213-6980 (CD-ROM)
dc.identifier.issn1213-6964 (online)
dc.identifier.urihttp://wscg.zcu.cz/wscg2002/Papers_2002/A83.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5994
dc.description.abstractThe Curves primitive defined in RenderMan is useful for modelling and rendering ribbonlike objects. This paper gives a simple framework for ray-curve intersection tests in ray tracing, and provides concrete details for one form of the primitive. The form is especially important for fine objects such as hair and fur.en
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherUNION Agencycs
dc.relation.ispartofseriesJournal of WSCGen
dc.rights© UNION Agencycs
dc.subjectsledování paprskucs
dc.subjectkřivkycs
dc.subjectrendermancs
dc.subjectvlasycs
dc.subjectsrstcs
dc.titleRay tracing for curves primitiveen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedray tracingen
dc.subject.translatedcurvesen
dc.subject.translatedrendermanen
dc.subject.translatedhairen
dc.subject.translatedfuren
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 10, number 1-2 (2002)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
A83.pdfPlný text933,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5994

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.