Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZikmundová, Vladimíra
dc.contributor.authorRendlová, Martina
dc.contributor.refereeUhl Skřivanová, Věra
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T12:29:33Z
dc.date.available2011-11-28cs
dc.date.available2014-02-06T12:29:33Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-12
dc.identifier49804
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7329
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vlivem digitálních technologií na proměnu koncepcí výtvarné výchovy v systému všeobecného vzdělávání, a to u nás i v zahraničí. V úvodní části práce jsou shrnuty zásadní přínosy digitálních technologií pro výtvarné vzdělávání a je ukázána jejich spojitost s průřezovým tématem Mediální výchova a doplňujícím vzdělávacím oborem Filmová a audiovizuální výchova. V další části text vychází z analýzy kurikulárních dokumentů, kde sleduje způsob začlenění digitálních technologií do obsahů předmětů výtvarné edukace a snaží se postihnout zásadní oblasti oboru, se kterými jsou spojovány. Ze zahraničních kurikulárních textů byly vybrány dokumenty Finska, Anglie a Slovenska.cs
dc.format92 s. (136 613 znaků), XXXII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarný výchovacs
dc.subjectdigitální technologiecs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectmediální výchovacs
dc.subjectkurikulumcs
dc.subjectsrovnávací pedagogikacs
dc.titleVliv digitálních technologií na proměnu koncepcí výtvarné výchovycs
dc.title.alternativeInfluence of digital technologies on the change of curriculumen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis analyses influence of digital technology on the transformation of the concepts of art education in the general education system. It deals with situation in the Czech Republic and abroad. In the first part the main contribution of digital technology to the art education is summarized. Then the connection with cross curricular subject Media Education and complementary education field Film and Audio-visual Education is explained. The following section analyses curricula of the Czech Republic, Finland and England. This part deals with a way of thinking about digital technology and tries to find the areas of art education, which are most often connected with digital technologies.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translateddigital technologyen
dc.subject.translatedmedia educationen
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedcomparative educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova_prace_Martina_Rendlova.pdfPlný text práce6,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rendlova-Scan-vedouci-Zikmundova-2013.PDFPosudek vedoucího práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rendlova-Scan-oponent-Uhl Skrivanova-2013.PDFPosudek oponenta práce2,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Rendlova Martina_2013.PDFPrůběh obhajoby práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7329

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.