Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horová, Helena | |
dc.contributor.author | Sieglová, Linda | |
dc.contributor.referee | Černíková, Veronika | |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:31:43Z | |
dc.date.available | 2012-04-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:31:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-29 | |
dc.identifier | 51557 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7527 | |
dc.description.abstract | Práce popisuje roli, jakou má výuka francouzské kultury v rámci výuky francouzštiny jako cizího jazyka. Krátce popisuje vývoj výuky kultury cizího jazyka v historii a dále se věnuje současným názorům na výuku kultury v rámci výuky cizího jazyka, přičemž se věnuje např. sociolingvistickému nebo interkulturnímu aspektu. Praktická část práce zpracovává výsledky rešerše legislativy, používaných učebnic a dotazníků, které byly vyplněny učiteli francouzského jazyka na českých středních školách. | cs |
dc.format | 79 s. (123 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | FLE | cs |
dc.subject | francouzský jazyk | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | kultura | cs |
dc.subject | francouzská kultura | cs |
dc.subject | interkulturalita | cs |
dc.subject | české střední školy | cs |
dc.title | Le role de l'enseignement de la culture francaise en FLE dans les ecoles secondaires tcheques | cs |
dc.title.alternative | The role of the French culture teaching in FLE in Czech secondary schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis describes the role of the French culture teaching under the terms of French as a foreign language. It describes briefly the historical development of culture teaching within the foreign languages and it is also dedicated to some contemporary views on teaching of culture within the foreign languages teaching, or to the socio-linguistic or intercultural aspect. In the practical part, there are the results of research of the legislation, of the used textbooks and of the questionnaires that were completed by teachers of French language in the Czech secondary schools. | en |
dc.subject.translated | FLE | en |
dc.subject.translated | french language | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | culture | en |
dc.subject.translated | french culture | en |
dc.subject.translated | interculture | en |
dc.subject.translated | czech secondary schools | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Sieglova.pdf | Plný text práce | 14,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sieglova_vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 575,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sieglova_oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sieglova_posudek.PDF | Průběh obhajoby práce | 454,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7527
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.