Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová, Helena
dc.contributor.authorSieglová, Linda
dc.contributor.refereeČerníková, Veronika
dc.date.accepted2013-06-03
dc.date.accessioned2014-02-06T12:31:43Z
dc.date.available2012-04-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:31:43Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-29
dc.identifier51557
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7527
dc.description.abstractPráce popisuje roli, jakou má výuka francouzské kultury v rámci výuky francouzštiny jako cizího jazyka. Krátce popisuje vývoj výuky kultury cizího jazyka v historii a dále se věnuje současným názorům na výuku kultury v rámci výuky cizího jazyka, přičemž se věnuje např. sociolingvistickému nebo interkulturnímu aspektu. Praktická část práce zpracovává výsledky rešerše legislativy, používaných učebnic a dotazníků, které byly vyplněny učiteli francouzského jazyka na českých středních školách.cs
dc.format79 s. (123 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectFLEcs
dc.subjectfrancouzský jazykcs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectfrancouzská kulturacs
dc.subjectinterkulturalitacs
dc.subjectčeské střední školycs
dc.titleLe role de l'enseignement de la culture francaise en FLE dans les ecoles secondaires tchequescs
dc.title.alternativeThe role of the French culture teaching in FLE in Czech secondary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the role of the French culture teaching under the terms of French as a foreign language. It describes briefly the historical development of culture teaching within the foreign languages and it is also dedicated to some contemporary views on teaching of culture within the foreign languages teaching, or to the socio-linguistic or intercultural aspect. In the practical part, there are the results of research of the legislation, of the used textbooks and of the questionnaires that were completed by teachers of French language in the Czech secondary schools.en
dc.subject.translatedFLEen
dc.subject.translatedfrench languageen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedfrench cultureen
dc.subject.translatedintercultureen
dc.subject.translatedczech secondary schoolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sieglova.pdfPlný text práce14,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sieglova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce575,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sieglova_oponent.PDFPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sieglova_posudek.PDFPrůběh obhajoby práce454,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7527

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.