Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaněček, Petr
dc.contributor.authorAltman, Petr
dc.contributor.refereeKresl, Vojtěch
dc.date.accepted2013-06-17
dc.date.accessioned2014-02-06T12:32:54Z-
dc.date.available2012-08-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:32:54Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-16
dc.identifier51143
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7595
dc.description.abstractCílem této práce je návrh a implementace bezdotykového uživatelského rozhraní za použití zařízení Microsoft Kinect for Windows a ověření použitelnosti různých návrhů tohoto rozhraní na základě uživatelských subjektivních testů. Na základě výsledků těchto testů je vybrán nejvíce intuitivní návrh bezdotykového rozhraní a následně integrován s aplikacíICONICS GraphWorX64? pro demonstraci použití bezdotykového ovládání v reálné aplikaci.cs
dc.format85 s. (151 460 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51143-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectKinectcs
dc.subjectbezdotykové rozhranícs
dc.subjectuživatelské rozhranícs
dc.subjectpřirozené ovládánícs
dc.subjectnuics
dc.subjectinterakcecs
dc.titleVyužití zařízení MS Kinect pro bezdotykové uživatelské rozhranícs
dc.title.alternativeUsing MS Kinect device for natural user interfaceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to design and implement a natural touch?less interface by using the Microsoft Kinect for Windows device and investigate the usability of various approaches of different designs of touch?less interactions by conducting subjective user tests. From the subjective test results the most intuitive and comfortable design of the touch?less interface is integrated with ICONICS GraphWorX64? application as a demonstration of using the touch?less interactions with the real application.en
dc.subject.translatedKinecten
dc.subject.translatedtouch-lessen
dc.subject.translateduser interfaceen
dc.subject.translatednatural user interfaceen
dc.subject.translatednuien
dc.subject.translatedinteractionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Using Kinect device for natural user interface.pdfPlný text práce5,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0093Pposudek-ved.pdfPosudek vedoucího práce572,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0093Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce285,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0093Pprubeh.pdfPrůběh obhajoby práce201,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7595

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.