Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorKavková, Barbora
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:37Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:37Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52631
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7655
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku B2B trhů. V práci je nejprve obecně charakterizována problematika B2B trhů, následně jsou charakterizovány tři společnosti, které působí právě na B2B trzích. Jde o společnost Arma Bau s.r.o., která zpracovává železářskou ocel, společnost Engel strojírenská spol. s.r.o., která vyrábí a kompletuje stroje či komponenty strojů pro celosvětově známou společnost Engel, poslední společností je plzeňská společnost STIGMA DISTRIBUTION, s.r.o., která je výrobcem značky sportovního oblečení Horsefeathers. U každé této společnosti byl představen marketingový mix, který danou společnost vystihuje. Výstupem této práce je, díky získaným informacím, navržení změn v marketingové strategii společnosti Arma Bau s.r.o., největší rozsah změn navrhovaných pro tuto společnost se týká propagace, kterou společnost nemá příliš propracovanou.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectprůmyslový trhcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectEngel strojírenská spol. s.r.o.cs
dc.subjectSTIGMA DISTRIBUTIONcs
dc.subjects.r.o.cs
dc.subjectArma Bau s.r.o.cs
dc.titleMarketingové nástroje na trzích B2Bcs
dc.title.alternativeMarketing tools for B2B marketsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the B2B markets. On the first are generally described the B2B markets, subsequently are described three companies operating currently in B2B markets. Arma Bau s.r.o. company, which processes a reinforced steel, Engel strojírenská spol. s.r.o., which manufactures and completes machines or machine components for the worldwide known company Engel, last company is the company from Pilsen STIGMA DISTRIBUTION, s.r.o. a producer of brand Horsefeathers. For all three companies was introduced a marketing mix, which the company describes. The outcome of this work is suggest changes in a marketing strategy for Arma Bau s.r.o. company, the largest range of changes proposed for this company is concerned on promotion, the promotion in this company is not good elaborated.en
dc.subject.translatedB2Ben
dc.subject.translatedindustrial marketsen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedEngel strojírenská spol. s.r.o.en
dc.subject.translatedSTIGMA DISTRIBUTIONen
dc.subject.translateds.r.o.en
dc.subject.translatedArma Bau s.r.o.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Kavkova Barbora.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova_V.pdfPosudek vedoucího práce938,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova_O.pdfPosudek oponenta práce894,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kavkova_P.jpgPrůběh obhajoby práce336,46 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7655

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.