Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorWebrová, Kamila
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2013-06-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:58Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:58Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7657
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingem na internetu vysokých škol, použitou výzkumnou metodou je komparace vybraných vysokých škol. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu na internetu se zaměřením na zkoumané oblasti. V praktické části jsou definovány základní oblasti výzkumu. Následuje samotný výzkum zaměřený na webové stránky vysokých škol, optimalizace pro vyhledávače, marketing ve vyhledávačích, a marketing na sociálních sítích. Výstupem výzkumu je popis aktuální úrovně marketingu na internetu vybraných vysokých škol. Komparace je zaměřena také na rozdíly mezi veřejnými a soukromými vysokými školami. Závěrem jsou dána doporučení pro zlepšení marketingu na internetu vybraných vysokých škol.cs
dc.format58 s. (101280 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecs
dc.subjectmarketing ve vyhledávačíchcs
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcs
dc.titleKomparace marketingu na internetu vybraných vysokých školcs
dc.title.alternativeComparison of marketing on the internet of selected universitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with marketing on the internet of universities, used research method is a comparison of selected universities. The theoretical part deals with the basic knowledge of marketing on the Internet, focusing on compared areas. In the practical part the basic areas of the research are defined. The following is the research focused on the university website, search engine optimization, search engine marketing, and social media marketing. The output of the research is the description of current level of marketing on the Internet of selected universities. Comparison is also focused on the differences between public and private universities. Finally, recommendations are given for improving marketing on the internet of selected universities.en
dc.subject.translatedmarketing on interneten
dc.subject.translatedsearch engine optimizationen
dc.subject.translatedsearch engine marketingen
dc.subject.translatedsocial media marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kamila Webrova 2013.pdfPlný text práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Webrova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Webrova _O.pdfPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Webrova_P.jpgPrůběh obhajoby práce434,72 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7657

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.