Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorŠafránek, Radek
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:00Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:00Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7662
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce ?Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy? je představení marketingových nástrojů v maloobchodu řetězce Tesco Stores ČR, a.s. První část práce je zaměřena na teoretické základy obchodu, maloobchodu a tyto informace jsou aplikovány do prostředí České republiky. Dále je v práci představena společnost Tesco Stores ČR, a.s., její historie a působení v České republice. V nejobsáhlejší části práce jsou představeny marketingové nástroje využívané v maloobchodu. Tyto marketingové nástroje jsou posléze analyzovány i v prostředí obchodů Tesco. V závěru práce je představeno provedené dotazníkové šetření, interpretovány výsledky a navrženy změny a doporučení pro budoucí vývoj a směřování společnosti Tesco.cs
dc.format70 s., 8 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketing maloobchoducs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleMarketing maloobchodu vybrané obchodní firmycs
dc.title.alternativeRetail marketing of chosen business companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis ?Retail marketing of chosen business company? is to introduce marketing tools used in the retail chain Tesco Stores ČR, a.s. The first part of the thesis is focused on the theoretical foundations of business and retail and these basics are applied into situation in the Czech Republic. In the next part is introduced company Tesco Stores ČR, a.s., its history and activities in the Czech Republic. In the most extensive part of the thesis are introduced marketing tools used in retail. These marketing tools are later analyzed also in Tesco stores. In conclusion of the thesis is introduced survey, interpreted the results and proposed changes and recommendations for future development and direction of Tesco company.en
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedretail marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Safranek Radek_FEK ZCU 2013.pdfPlný text práce4,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Safranek_V.pdfPosudek vedoucího práce984,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Safranek _O.pdfPosudek oponenta práce921,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Safranek_P.jpgPrůběh obhajoby práce343,63 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7662

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.