Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorŠeráková, Helena
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:49Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:49Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52735
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7676
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřená na charakteristiku a analýzu rekreačního střediska z hlediska poskytovaných služeb, návštěvnosti a spokojenosti návštěvníků. Téma bylo zvoleno z důvodu nutnosti tuto problematiku dostatečně rozebrat a navrhnout zlepšující opatření. Tato zlepšující opatření byla navrhnuta na základě zmíněné analýzy návštěvnosti a spokojenosti návštěvníků, k čemuž byl využit marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření, přičemž odpovědi byly získávány osobním a elektronickým dotazováním. Výstupem práce je zhodnocení současného stavu rekreačního střediska a navrhnutí zlepšujících opatření vycházejících z podnětů návštěvníků.cs
dc.format74 s. (118 245 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52735-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectposkytované službycs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectnávštěvnostcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.titleAnalýza činnosti rekreačního střediska Monínec, návrhy zlepšenícs
dc.title.alternativeThe analysis of activity of the holiday resort Moninec and suggestions of measures for improvement of its activity.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented paper is focused on the characterisation and the analysis of one holiday resort from the point of view of provided services, attendance and visitor satisfaction. The theme was chosen because of the necessity to sufficiently analyse this issue and to suggest the measures for improvement. These measures for improvement were proposed on the basis of above mentioned analysis of attendance and visitor satisfaction to which it was used a marketing research. Marketing research was conducted through a questionnaire survey and the responses were collected by means of personal or electronic questioning. The result of this paper is the evaluation of current state of the holiday resort and the proposition of measures for improvement based on the visitor feedbacks.en
dc.subject.translatedprovided servicesen
dc.subject.translatedtourist industryen
dc.subject.translatedattendanceen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Helena_Serakova_-_Bakalarska_prace.pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Serakova _V.pdfPosudek vedoucího práce931,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Serakova_o.pdfPosudek oponenta práce903,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Serakova_P.jpgPrůběh obhajoby práce423,25 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7676

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.