Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorČepelová, Kateřina
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:24Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:24Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52766
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7698
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení a navrhnutí souboru opatření ohledně tvorby marketingového plánu společnosti Bristol Group. Práce se skládá ze dvou částí, které se týkají zpracování teoretických podkladů a jejich praktické aplikace. Teoretická část obsahuje definici marketingu služeb, vysvětlení procesu marketingového řízení a plánování a popis jednotlivých složek marketingového plánu. Praktická část je zaměřena na představení vybrané hotelové společnosti a na evaluaci dosavadních marketingových aktivit. V dalším oddílu práce je provedeno zhodnocení marketingového plánu a následně jsou k němu doplněny návrhy na jeho tvorbu. V poslední kapitole jsou navrženy příležitosti společnosti, které by mohla zákazníkům poskytnout v podobě rozšíření svých služeb.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52766-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.titleNávrhy pro tvorbu marketingového plánu vybrané hotelové společnostics
dc.title.alternativeProposals for creating a marketing plan of a selected hotel companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is evaluation and proposition of a set of measures regarding creating a marketing plan for the Bristol Group company. The bachelor thesis is formed from two parts, which are concerning evaluation of theoretical resources and their practical application. The theoretical part contains a definition of services marketing, explanation of the process of marketing management and description of each component of marketing plan. The practical part is focused on introduction of a selected hotel company and on evaluation of existing marketing activities.en
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedservices marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Cepelova_Katerina.pdfPlný text práce734,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepelova -V.pdfPosudek vedoucího práce761,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepelova_O.pdfPosudek oponenta práce843,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepelova_P.jpgPrůběh obhajoby práce345,48 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7698

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.