Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorKomárková, Kateřina
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:30Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:30Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7699
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti franchisora kontrolovat jednotlivé franchisy v dodržování smluvené úrovně poskytovaných služeb a podnikových směrnic. Na základě provedené analýzy současné situace ve společnosti The PUB Franchising, s.r.o., je v praktické části vypracován návrh na zlepšení stávajícího kontrolního systému. Výstupem práce je detailně rozpracovaný postup provádění, zpracovávání i vyhodnocení souboru tajných kontrol, který je dále aplikován na modelovou situaci.cs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectkvalita služebcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.titleŘízení vztahů mezi partnery franchisingového podnikánícs
dc.title.alternativeManaging of relationships between partners in the franchising businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the franchisors´ opportunities to check whether the franchisees follow an agreed service quality standard and the company guidelines or not. Based on the analysis of current situation in the company of The PUB Franchising, s.r.o. the practical part of the thesis contains a proposal to improve the existing system of checks in the company. The output of the work is a detailed procedure for making, processing and evaluating of mystery shopping, which is further applied to the model situation.en
dc.subject.translatedfranchisingen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedservice qualityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Katerina Komarkova.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komarkova- V.pdfPosudek vedoucího práce669,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komarkova_O.pdfPosudek oponenta práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komarkova_P.jpgPrůběh obhajoby práce412,43 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7699

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.