Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorKováříková, Lenka
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:55Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:55Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52877
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7704
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje odvětví event marketingu a jeho využití v praxi. Čtenář zde najde teoretické poznatky jak k tomuto tématu, tak dále i k problematice marketingového výzkumu a projektového plánování, které jsou posléze využity v praktické části práce. V té se autorka zaměřila na reálný event. Cílem práce bylo nejprve analyzovat dosavadní chyby v rámci jeho organizace a poté vytvořit komplexní plán, jenž pořadatelům napomůže v lepší realizaci příštího ročníku této události.cs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjecteventcs
dc.subjectprojektové plánovánícs
dc.titleEvent marketing - aplikace pro konkrétní událostcs
dc.title.alternativeEvent marketing - application for specific eventen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the area of event marketing and its use in practice. In the thesis, the reader can find theoretical information on this topic and also on the issue of marketing research and project planning, which are then used in the practical section of the thesis. In this section, the author focuses on a realistic event. The goal of the work was first to analyze current mistakes in terms of its organization and subsequently to create a complex plan which will help organizers in better implementation in the following year of this event.en
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedproject planningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Kovarikova Lenka.pdfPlný text práce2,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_O.pdfPosudek oponenta práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarikova_P.jpgPrůběh obhajoby práce337,36 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7704

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.