Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorKuželíková, Markéta
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:49Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:49Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7719
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím komunitních webů pro marketingové aktivity firem. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky marketingu na internetu a jsou zde dále popsány marketingové možnosti vybraných komunitních webů. Praktická část se zabývá prezentací společnosti Staropramen na Facebooku, jejím zhodnocením na základě vypočtených ukazatelů a následným porovnáním s konkurencí. Závěr práce obsahuje návrh pro vylepšení marketingové komunikace.cs
dc.format80 s. (122 009 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectkomunitní webycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjecttypy příspěvkůcs
dc.subjectengagement ratecs
dc.subjectresponse ratecs
dc.titleKomunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firemcs
dc.title.alternativeSocial Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the utilization of social media in marketing activities of companies. The theoretical part contains the introduction to the issues of the Internet marketing followed by the description of marketing possibilities of selected social media. The practical part deals with the presentation of Staropramen Company on Facebook, its assessment based on calculated indicators and subsequent comparison with company´s competitors. The final part of the thesis includes the recommendation for improvement of marketing communication.en
dc.subject.translatedInternet marketingen
dc.subject.translatedsocial networking sitesen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedpost typesen
dc.subject.translatedengagement rateen
dc.subject.translatedresponse rateen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Marketa Kuzelikova.pdfPlný text práce3,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuzelikova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuzelikova_O.pdfPosudek oponenta práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kuzelikova_P.jpgPrůběh obhajoby práce416,22 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7719

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.