Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorKhásová, Aneta
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:19Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:19Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53155
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7720
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na e-commerce neboli internetové obchodování. Cílem práce je rozbor nákupního chování, což je zjištěno pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy, mezi které patří internet, e-commerce a e-business. Dále jsou uvedeny modely e-business a e-commerce a je rozebrán vývoj i současný stav online nakupování. V praktické části je analyzováno nákupní chování dotazovaných respondentů a podle odpovědí na jednu otázku je porovnána úroveň několika internetových obchodů. Na základě praktické části jsou navržena zlepšující opatření.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectB2Ccs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjecte-businesscs
dc.subjectinternetové obchodovánícs
dc.titleRozvoj a možnosti internetového obchodování v České republicecs
dc.title.alternativeDevelopment and challenges of e-commerce in the Czech Republicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis focuses on e-commerce. The aim of this work is to analyse the purchase behaviour based on answered questions of the given questionnaire. In the theoretical part the basic concept such as internet, e-commerce and e-business are brought closer to the reader. There are also models such as e-business and e-commerce presented and the development and current situation in online purchasing analysed. The practical part focuses mainly on the purchase behaviour of interviews and based on particular answers the level of different e-shops is compared. Based on the second part there are some improvements suggested.en
dc.subject.translatedB2Cen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatede-businessen
dc.subject.translatedelectronic shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Aneta Khasova.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Khasova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Khasova -O.pdfPosudek oponenta práce941,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Khasova_P.jpgPrůběh obhajoby práce357 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7720

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.