Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorSalvétová, Irena
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:38Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:38Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53985
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7753
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace. V úvodu je čtenář seznámen s neziskovými organizacemi a marketingovým mixem. Dále se práce podrobněji soustřeďuje na marketingovou komunikaci a výzkum. Praktická část je zaměřená na představení ?OS Světla Kadaň?, jejích služeb, historie a finančních zdrojů. Jeden z cílů této práce je i marketingový výzkum. Ten je zaměřen na image ?OS Světla Kadaň? u obyvatel Kadaně. Nejdůležitějším úsekem celé práce je návrh inovací marketingové komunikace v podobě Benefičního plesu pro OS Světlo Kadaň s finančními požadavky a riziky.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectimagecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectvýzkumcs
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro konkrétní organizacics
dc.title.alternativeDesign of marketing communications for a specific organizationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on marketing communications non-profit organization. In the introduction the reader is familiar with non-profit organizations and the marketing mix. The work is more focused on marketing communications and research. The practical part is focused on the performance of ?OS Světlo Kadaň?, its services , history and financial resources. One of the goals of this work is marketing research. He is focused on the image ?OS Světlo Kadaň? at Kadan population . The most important part of the whole work is the innovation of marketing communication in the form of Benefit Ball for ?OS Světlo Kadaň? financial requirements and risks.en
dc.subject.translatednon-profit making organizationen
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedresearchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SALVETOVA.pdfPlný text práce2,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Salvetova v.pdfPosudek vedoucího práce638,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
salvetova o.PDFPosudek oponenta práce212,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Salvetova ob..PDFPrůběh obhajoby práce83,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7753

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.