Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalvas, František
dc.contributor.authorKřemenáková, Adéla
dc.contributor.refereeLužný, Dušan
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:38Z
dc.date.available2012-05-10cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:38Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier50991
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7822
dc.description.abstractTato práce se zabývá aktivním pojetím publika v masových médiích, které si dobrovolně volí mediální obsah, jež chce sledovat. Práce je zaměřena na diváky reality show. Teoretická část obsahuje charakteristiku aktivního publika, dále popis pořadu reality show a představuje teorii užívání a uspokojení. Tato teorie je pro tuto práci stěžejní, protože předpokládá aktivitu publika, které si vybírá z nabídky mediálních obsahů pro uspokojení svých individuálních potřeb. Práce také zkoumá motivy, které vedou diváky ke sledování reality show a komunikaci o pořadu. Výzkum pro tuto práci byl proveden mix-method, kombinující kvantitativní a kvalitativní metody.cs
dc.format51 s. (68 577 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaktivní publikumcs
dc.subjectmediální obsahcs
dc.subjectreality showcs
dc.subjectteorie užívání a uspokojenícs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmix methodcs
dc.titleČlověk jako konzument reality showcs
dc.title.alternativeMan as a consumer reality showen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the active audience of mass media which voluntarily chooses the media content which wants to watch. Work is focused on the viewers of reality shows. Theoretical part contains characteristic of the audience, description of reality show and presents the uses and gratifications theory. This theory is essential for the thesis, because it assumes the activity of audience, which chooses from the offer of media content for satisfaction of its individual needs. The work also examines motives which leads the viewers to watch reality shows and how they communicate about the show. The reasearch is carried out mix-method combining quantitative and qualitative methods.en
dc.subject.translatedactive audienceen
dc.subject.translatedmedia contenten
dc.subject.translatedreality showen
dc.subject.translateduses and gratifications theoryen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedmix methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kremenakova_Adela_BP_2013.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kremenakova_posudek_vedouciho_.docPosudek vedoucího práce54,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kremenakova-bc-oponent.docPosudek oponenta práce40,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kremenakova.JPGPrůběh obhajoby práce200,93 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7822

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.