Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalvas, František
dc.contributor.authorKřemenáková, Adéla
dc.contributor.refereeLužný, Dušan
dc.date.accepted2013-09-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:50Z-
dc.date.available2013-06-04cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:50Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-17
dc.identifier56235
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7826
dc.description.abstractPráce se zabývá aktivním pojetím publika v masových médiích. Publikum je v této práci zastoupeno diváky reality show. Teoretický oddíl se věnuje charakteristice aktivního publika, dále popisu pořadu reality show a prezentuje teorii užívání a uspokojení. Tato teorie je pro tuto práci stěžejní, protože předpokládá aktivitu publika, které si vybírá z mediálních obsahů pro uspokojení svých individuálních potřeb. Práce se zabývá také motivy, které vedou diváka ke sledování reality show a komunikací o pořadu. Výzkum pro tuto práci byl proveden kvalitativním výzkumem prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů.cs
dc.format42 s. (62 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčlověkcs
dc.subjectdivákcs
dc.subjectreality showcs
dc.subjectteorie užívání a uspokojenícs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectpolostrukturované rozhovorycs
dc.titleČlověk jako konzument reality showcs
dc.title.alternativeMan as a consumer reality showen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the active concept of audience in mass media. Audience is represented by viewers of reality show in this thesis. Theoretical section describes characteristic of the active audience, description of reality show and shows uses and gratifications theory. This theory is main for this work, because it assumes the activity of audience, that chooses the media content for satisfaction of his/her individual needs. The work deals with motives that lead the viewer to watch a reality show and communication about show. The research of this work was carried out through qualitative research with semi-structured interviews.en
dc.subject.translatedmanen
dc.subject.translatedactoren
dc.subject.translatedreality showen
dc.subject.translatedtheory of uses and gratificationsen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedsemi-structured interviewsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kremenakova_Adela_BP_2013.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kremenakova-vedouci.docPosudek vedoucího práce41 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kremenakova-oponent.docPosudek oponenta práce40,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kremenakova.JPGPrůběh obhajoby práce214,42 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7826

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.