Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová, Jana
dc.contributor.authorNeherová, Kamila
dc.contributor.refereeLovasová, Vladimíra
dc.date.accepted2013-05-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:06Z
dc.date.available2012-05-26cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier50621
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8071
dc.description.abstractBakalářská práce shromažďuje a shrnuje informace o vývoji dítěte od narození po školní věk a o vývoji jeho kresby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, které jsou rozděleny do pěti kapitol. Teoretická část se ve třech kapitolách zabývá přehledem vývojových etap v životě dítěte, vývojem jeho kresby a tím, jak lze kresbu využít v diagnostice. Praktická část je pak rozdělena do dvou částí, z nichž první je podrobnou kazuistikou chlapce s ADHD. Druhá část se zabývá rozborem a srovnáním kreseb zdravých a mentálně retardovaných dětí.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectvývojcs
dc.subjectkresbacs
dc.subjectlidská postavacs
dc.subjectdůmcs
dc.subjectstromcs
dc.subjectvýznam barevcs
dc.subjectrozbor kresbycs
dc.subjectsrovnánícs
dc.titleDětská kresba v předškolním a školním věkucs
dc.title.alternativeChild's drawing of preschool and school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis collects and summarizes information about child progression from birth to school age and the evolution of his drawings. The work is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part is divided into three parts, which overview developmental stages in a child's life, the development of his drawings and how drawing can be used in diagnosis. The practical part is divided into two parts, the first of which is a detailed report of a boy with ADHD. The second part deals with analysis and comparison of drawings of healthy and on the contrary mentally retarded children.en
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedprogressionen
dc.subject.translateddrawingen
dc.subject.translatedhuman figureen
dc.subject.translatedhouseen
dc.subject.translatedtreeen
dc.subject.translatedmening of colorsen
dc.subject.translateddrawing analysisen
dc.subject.translatedcomparisonen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Neherova.pdfPlný text práce5,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neherova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce249,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neherova - oponent.pdfPosudek oponenta práce340,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neherova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce97,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8071

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.