Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová, Alena
dc.contributor.authorZachová, Pavlína
dc.contributor.refereeKubíková, Kateřina
dc.date.accepted2013-06-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:36:59Z
dc.date.available2012-05-26cs
dc.date.available2014-02-06T12:36:59Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-04
dc.identifier53924
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8097
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Neverbální komunikace učitele odborného výcviku a praktického vyučování" je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. Teoretická obsahuje tři kapitoly. První se věnuje pojmu "komunikace", druhá přípravě učitelské profese a třetí charakteristice školy. Praktická část je věnována charakteristice výzkumného místa, na kterou navazuje cíl a metodika výzkumu. Cílem této práce bylo popsat neverbální komunikaci učitele s kratší a delší pedagogickou praxí. Poslední část je pak věnována vlastnímu výzkumu a jeho výsledkům.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectpedagogická komunikacecs
dc.subjectverbální komunikacecs
dc.subjectneverbální komunikacecs
dc.titleNeverbální komunikace učitele praktického vyučování a odborného výcvikucs
dc.title.alternativeNonverbal communication teacher of practical subjects and vocational trainingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis "Non-verbal communication teacher practical subjects and practical training" is divided into two parts, the theoretical and practical part. Theoretical contains three chapters. The first deals with the concept of "communication", the second training of the teaching profession and the third characteristic of the school. The practical part is devoted to the characteristics of the research space, followed by the goal and methodology of research. The aim of this study was to describe nonverbal communication teachers with shorter and longer teaching practice. The last part is devoted to the own research and its results.en
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatededucational communicationen
dc.subject.translatedverbal communicationen
dc.subject.translatednon-verbal communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP- Zachova.pdfPlný text práce1,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zachova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce302,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zachova - oponent.pdfPosudek oponenta práce297,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zachova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce105,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8097

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.