Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosíková, Věra
dc.contributor.authorHolfeldová, Markéta
dc.contributor.refereeHolečková, Monika
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:14Z
dc.date.available2012-06-10cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:14Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-12
dc.identifier56812
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8113
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace žáků na střední škole. Teoretická část obsahuje základní pojmy, rozděluje motivaci na uvědomovanou a neuvědomovanou, primární a sekundární. Pro nás byla důležitá sekundární motivace, která úzce souvisí s motivací k učení a školním prostředím. Popsali jsme teorie motivace a určili si vnitřní a vnější motivy, dynamiku a zákony motivace. Empirická část zahrnuje výzkum, který byl uskutečněn pomocí dotazníku. Zkoumali jsme postoje a názory žáků, které sloužily jako podklady pro zpracování a vyhodnocení hypotéz.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvnější motivacecs
dc.subjectteorie motivacecs
dc.subjectdynamika a zákony motivacecs
dc.subjectvnitřní motivacecs
dc.subjectškolní prostředícs
dc.titleMotivace žáků na střední školecs
dc.title.alternativeMotivation of students in high schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is concerned on the motivation of high school students. The theoretical part of the thesis includes the basic concepts, which divides motivation to conscious and unconscious, to primary and secondary. The secondary motivation is important for us and is narrowly related with motivation for learning and school environment. We described theories of motivation and we determined internal and external motives, dynamics and principles of motivation. The empirical part includes research made with help of questionnaire. We researched student´s attitudes and convictions and these informations were sources for hypothesis, processing and assessment.en
dc.subject.translatedexternal motivationen
dc.subject.translatedtheories of motivationen
dc.subject.translateddynamics and principles of motivationen
dc.subject.translatedinternal motivationen
dc.subject.translatedschool environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Holfeldova M.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holfeldova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce305,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holfeldova - oponent.pdfPosudek oponenta práce371,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holfeldova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce88,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8113

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.