Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcman, Václav
dc.contributor.authorSojková, Kateřina
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:26Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:26Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-29
dc.identifier49170
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8125
dc.description.abstractTato práce se zabývá mnemotechnikou a efektivitou jejího využití v hodinách německého jazyka. Tato práce vznikla na základě domněky, že mnemotechnika není v hodinách cizích jazyků dostatečně využívána, ačkoli její použití při učení přináší lepší učební úspěchy. Hlavním úkolem mnemotechniky je pomoc při překonávání stále se opakujících učebních problémů (např. s různými jevy německé gramatiky). Tato práce obsahuje popis základů mnemotechniky a seznam jejích druhů s praktickými příklady. Může proto pomoci učitelům cizích jazyků pochopit její podstatu a výhody a inspirovat je pro její častější využití v hodinách.cs
dc.format82 s. (121 738 znaků), XII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmnemotechnikacs
dc.subjectmnemotechnické pomůckycs
dc.subjectučební strategiecs
dc.subjectučební stylycs
dc.subjectučenícs
dc.subjectpaměťcs
dc.subjectmozekcs
dc.subjectlevá a pravá hemisféracs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectnetradiční forma výukycs
dc.titleMnemotechnické pomůcky ve výuce německého jazyka na středních školáchcs
dc.title.alternativeMnemonics in German Language Classes at Secondary Schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with mnemonics and with effectiveness of its usage in German language lessons at high schools. This work is based on the idea that the mnemonics is not sufficiently used in lessons and that teachers are not knowledgeable in this problematic. The main purpose of using mnemonic devices in language lessons is to overcome the constantly repeating learning problems. This thesis may help teachers to understand principle of mnemonics and its advantages and to inspire them to use mnemonic devices more in their classes.en
dc.subject.translatedmnemonicsen
dc.subject.translatedmnemotechnical devicesen
dc.subject.translatedlearning strategiesen
dc.subject.translatedlearning stylesen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedmemoryen
dc.subject.translatedhuman brainen
dc.subject.translatedleft and right brainen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatednontraditional form of teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sojkova_Katerina_FV2.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sojkova_vp.pdfPosudek vedoucího práce204,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sojkova_op.pdfPosudek oponenta práce353,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sojkova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce113,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8125

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.