Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda, Jaroslav
dc.contributor.authorFajfr, Radek
dc.contributor.refereeBultas, Miloslav
dc.date.accepted2013-09-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:41:08Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:41:08Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52594
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8383
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je ukázat průběh projektu na optimalizaci procesu servisních činností. Toto téma mi bylo přiděleno vedoucím mojí bakalářské práce díky dobrým konexím fakulty se společností Škoda. V bakalářské práci jsem psal o projektovém řízení. Uvedl jsem rozdíl mezi měkkým a tvrdým projektem, protože je práce zaměřena na měkký projekt. Popsal jsem konkrétní fáze životního cyklu projektu. Tato práce obsahuje: charakteristiku společnosti ŠKODA ELECTRIC, a.s., práce poprodejního oddělení a běžnou činnost servisního technika. Zaměřil jsem se na reklamační řízení a na zakládání servisních objednávek do systému. Zmínil jsem úzké místo procesu a jeho optimalizaci. Práce obsahuje mnoho obrázků, které by čtenáři měly pomoci s pochopením.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectProjektové řízenícs
dc.subjectPlán projektucs
dc.subjectProcescs
dc.subjectOptimalizace procesucs
dc.subjectTOCcs
dc.titlePlán projektu: Optimalizace servisního procesucs
dc.title.alternativeProject plan: Service process optimalizationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to show, progression of the service process optimalization project. This topic was granted to me by my bachelor suprevisor because of a great connexions between the faculty and Škoda company. I was writing about project management in this bachelor thesis. I mentioned the difference between soft and hard project, because of soft project thesis alignment. I wrote about particular phases of the project life cycle. This thesis contains the characterisation of: ŠKODA ELECTRIC, a.s. company, work of the aftersale department and the regular employment of the service technician. I focused on the reclamation administration and the service order system collating. I mentioned strait point of the process and its optimalization. This thesis consist of many pictures, which should help reader with better understanding.en
dc.subject.translatedProject managementen
dc.subject.translatedProject planen
dc.subject.translatedProcessen
dc.subject.translatedProcess optimalizationen
dc.subject.translatedTOCen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Fajfr Radek.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_fajfr_VP_SPR.PDFPosudek vedoucího práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_fajfr_OP_SPR.PDFPosudek oponenta práce673,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
spicar_obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce190,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8383

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.