Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠlechtová, Yvona
dc.contributor.authorLevora, Martin
dc.contributor.refereeŠimek, Bohuslav
dc.date.accepted2013-06-07
dc.date.accessioned2014-02-06T12:40:37Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:40:37Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52839
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8422
dc.description.abstractCílem bakalářské práce Obchodní plán firmy na základě marketingové činnosti je zhodnocení aktuálního obchodního plánu společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. Charakteristika a historie společnosti je uvedena ve třetí kapitole. Následující kapitola obsahuje obchodní plán společnosti, kde je popsaná situace na trhu, plány společnosti a marketingový mix. Společnost zařazuje do svého obchodního plánu i SWOT analýzu, která je v této práci uvedena. V posledních kapitolách je obchodní plán zhodnocen a poté je uvedena navrhnutá změna.cs
dc.format51 s. (61 419 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobchodní pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleObchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnostics
dc.title.alternativeBusiness plan of company based on active marketing activityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis called Business plan of a company based on active marketing activity is evaluation of actual business plan of LASSELSBERGER Ltd. Characteristic and history of a company is introduced in the third chapter. The next chapter contains business plan (sales plan) of a company, where described market situation, plans of a company and marketing mix. The SOWT analysis is also filed under business plan, which is also introduced in this work. In last chapters, the business plan is evaluated and then there is introduced a proposition of plan?s improvement.en
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedfinancial analysisen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
LEVORA - K11B0230P.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_levora_VP.PDFPosudek vedoucího práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_levora_OP.PDFPosudek oponenta práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_levora.PDFPrůběh obhajoby práce227,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8422

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.