Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorMusilová, Kateřina
dc.contributor.refereeDvořáková, Věra
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:40:55Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:40:55Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52854
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8427
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na možnosti, které přináší podnikání formou franchisingu. Tato práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku franchisingu, základní pojmy spojené s touto formou podnikání a charakteristiku franchisingového trhu v České republice. V praktické části je představen franchisingový řetězec The PUB Franchising s.r.o., jeho fungování a rozvoj tohoto konceptu. Pomocí metody případové studie je analyzována současná situace franchisingového konceptu The PUB a na základě této analýzy je provedeno hodnocení konceptu a navržena zlepšující opatření.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectfranchisantcs
dc.subjectfranchisorcs
dc.subjectmaster franchisingcs
dc.titleMožnosti podnikání formou franchisingucs
dc.title.alternativeBusiness Opportunities through Franchisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on an opportunity that brings us franchising. This piece of work comprises of both a theoretical and practical part. The theoretical part contains general characteristics of franchising, basic terms connected with this form of business and the characteristics of the franchise market in the Czech Republic. In the practical part the franchise is introduced franchising chain The PUB Franchising s.r.o., his functionality and expansion of this concept. Using a case study method, the current franchising situation of The PUB was analyzed. Based on this analysis, the concept is evaluated and improvement steps are recommended.en
dc.subject.translatedfranchisingen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedfranchisanten
dc.subject.translatedfranchisoren
dc.subject.translatedmaster franchisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Moznosti podnikani formou franchisingu.pdfPlný text práce969,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_musilova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_musilova_OP.PDFPosudek oponenta práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_musilova.PDFPrůběh obhajoby práce214,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8427

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.