Title: | Ilustrovaná dětská kniha, kalendář na zavěšení a k tomu dodatkové práce |
Other Titles: | Illustrated children's book, wall calendar and supplementary works to go with the assignment |
Authors: | Siegert, Josefine |
Advisor: | Šalamounová, Barbara |
Referee: | Brozman, Dušan |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/8615 |
Keywords: | džungle;zvířata;fantazie;kreativita;dětstká kniha;individualita;cestování;dobrodružství |
Keywords in different language: | jungle;animals;phantasies;creativity;book for children;induvidualtities;journey;adventure |
Abstract: | Příběh mé dětské knihy je napsán na téma "džungle". Jedná se o vlastní text a ilustrace. Při tvorbě ilustrací jsem zvolila techniku akrylových barev na plátně. Vytvořila jsem nástěnný kalendář, který koresponduje s tématem knihy. Navíc jsem k tématu navrhla několik hraček, jako například skládací věž z kostek. |
Abstract in different language: | The story of the book for children is about the thread "jungle". It is written and illustrated by myself. I used acrylic colours at a canvas. I create a wall calender, which is about the same thread like the book. Except of that I made some stuff, you can play with, like an stacked tower. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bachelorarbeit- Josefine Siegert- CZ- nur schriftlich.pdf | Plný text práce | 8,2 MB | Adobe PDF | View/Open |
SIEGERT.pdf | Posudek vedoucího práce | 196,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
SIEGERT.pdf(1).pdf | Posudek oponenta práce | 172,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
SIEGERT.pdf(2).pdf | Průběh obhajoby práce | 97,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/8615
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.