Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová, Petra
dc.contributor.authorPulkrabová, Eliška
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:43:29Z
dc.date.available2011-10-27cs
dc.date.available2014-02-06T12:43:29Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-15
dc.identifier49786
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8636
dc.description.abstractTeoretická část práce se zabývá zařazením přírodovědně zaměřených předmětů na 1. st ZŠ v RVP, popisem výukových forem a popisem zajímavých míst na Jihlavsku z hlediska přírodovědy. Praktická část je tvořena návrhy exkurzí a vycházek, jejich využitím z hlediska mezipředmětových vztahů a pracovními listy.cs
dc.format70 s., 11 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčistírna odpadních vodcs
dc.subjectpřírodní rezervace Zaječí skokcs
dc.subjectbiofarma Sasovcs
dc.subjectZOO Jihlavacs
dc.subjectstříbrná stezkacs
dc.subjectparky města Jihlavycs
dc.subjectMuzeum Vysočiny Jihlavacs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectvyučovací formycs
dc.subjectČlověk a jeho světcs
dc.subjectvymezení RVP ZV v systému kurikulárních dokumentůcs
dc.titleVyužití regionálního principu ve výuce přírodovědných předmětů na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe use regional principle in natural science at the 1. stage primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra biologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part deals with the classification of natural history subjects at first stage primary school in RVP, describing teaching forms and descriptions of interesting places in the region of Jihlava in terms of science. The practical part consists of proposals excursions and walks, their use in terms of interdisciplinary relations and worksheets.en
dc.subject.translatedwastewater treatment planten
dc.subject.translatednature reserve Zaječí skoken
dc.subject.translatedorganic farm Sasoven
dc.subject.translatedZOO Jihlavaen
dc.subject.translatedsilver trailen
dc.subject.translatedparks town of Jihlavaen
dc.subject.translatedMuseum of Highlands Jihlavaen
dc.subject.translatedinterdisciplinary relationshipsen
dc.subject.translatedteaching formsen
dc.subject.translatedMan and his worlden
dc.subject.translatedFEP defining system of curriculum documentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KBI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Pulkrabova_E..pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PULKRABOVA_V.pdfPosudek vedoucího práce633,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PULKRABOVA_O.pdfPosudek oponenta práce460,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pulkrabova p.pdfPrůběh obhajoby práce152,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8636

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.