Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČábalová, Dagmar
dc.contributor.authorSůvová, Zdeňka
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:47:30Z
dc.date.available2012-09-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:47:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier54502
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9024
dc.description.abstractBakalářská práce Aplikace skupinového vyučování do výuky na střední škole se zabývá skupinovým vyučováním v teorii a jeho realizací v praxi. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení podstaty skupinového vyučování, na jeho historický vývoj, poukazuje na klady a nedostatky skupinového vyučování, provádí srovnání kooperativního a skupinového vyučování a popisuje realizaci skupinového vyučování ve výuce. Praktická část se věnuje popisu aplikace skupinového vyučování s prvky kooperativního vyučování do výuky a posouzení jeho prospěšnosti žákyněmi.cs
dc.format65 s. (102 559 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectskupinové vyučovánícs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectrealizacecs
dc.subjecthodnocenícs
dc.titleAplikace skupinového vyučování do výuky na střední školecs
dc.title.alternativeGroup teaching application in high scholl educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor s thesis Application of group instruction in high school education deals with the group instruction both theoretically and practically, through realisation in schooling. In the theoretical part, the characteristics of group instruction, as well as its history, advantages and disadvantages, co-operative and group education comparisons, or description of school realisation are included. In the practical part, the thesis is focused on the practical application of group instruction with the elements of co-operative education in lessons, as well as the evaluation of its beneficial effects from students.en
dc.subject.translatedgroup instructionen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedcore competenciesen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedrealisationen
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
(BAKALARKA SUVOVA ZDENKA).pdfPlný text práce4,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
suvova VP.pdfPosudek vedoucího práce33,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
suvova OP.pdfPosudek oponenta práce44,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
suvova O.pdfPrůběh obhajoby práce15,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9024

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.